zaterdag 28 november 2020

kerstkaart met de Woondland embossingfolder.


Vandaag laat ik een kaart zien, gemaakt met meerdere sets. Ik ben begonnen met een mat van 10-14,5 cm en die heb ik door de Woodland embossingfolder gehaald en de bomen een beetje aangezet met crumb cake inkt.
Daarna heb ik met de Jarpunch de jar er uitgeponst. Ik had nog een jar uitgestanst liggen. Deze was uitgestanst op Snowflake Splendor DSP, daar heb ik de jar op gestempeld.
In de Natural Beauty stempelset, zit dit schattige konijntje, gestempeld en uitgeknipt en op de gestempelde jar geplakt.
Daarop voorzichtig Snowflakes Sequins gedaan en ik had van vorig jaar nog ice stampin glitter.
Daarop de Mason Jar Shaker Domes geplakt en schudden maar, daarover weer de mat met de Woodland embossingfolder. 

Het was een  beetje uitproberen en doen, wat ik in mijn hoofd had, maar ik vind het een leuke kaart geworden.





 Wanneer je op de afbeelding klikt, kom je op mijn SUsite en zie je de belangrijkste materialen die ik gebruikt heb.


Wil je meer weten over deze kaart, of over Stampin'Up!, een bestelling plaatsen of een workshop volgen, je mag me altijd mailen: henrike-heikoop@kpnplanet.nl  of via facebook: https://www.facebook.com/   en pb. 


groetjes en fijne zaterdag. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten