zondag 8 november 2020

Kaart met de Winter Snow Embossingfolder

Hoi, leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog.

Ik ben nog in de kerstsferen en wil jullie deze kerstkaart laten zien, gemaakt met de Winter Snow embossingfolder. Ik heb eerst het papier op maat gesneden en daarna tot de vouwlijn in de embossingfolder gelegd en door de bigshot heen gehaald.

Daarna met de So Many Snowflakes Dies het "raam" eruit gesneden en daar heb ik een sheetvel aan de achterkant achter geplakt. De sneeuwvlokken heb ik ook met de dies gemaakt en dan met het mooie Snowflake Splendor Designer Series Papier.


Wanneer je op de foto klikt kan je alle materialen zien die ik gebruikt heb voor deze kaart. Je ziet dit in mijn Stampin'Up! webwinkel. Zo zou je ook (als je dat wilt) een bestelling kunnen plaatsen. Wil je een bestelling of info over Stampin'Up! mag je me ook altijd mailen of een berichtje sturen via facebook https://www.facebook.com/flowersbynight70    

fijne dag Henrike 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten