zaterdag 14 november 2020

Winter Snow shaker card

 Hoi, leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog. Ik doe vandaag mee met een facebookhop van het team de Lovely Stampers. Als je zo naar mijn facebook gaat, kan je leuke kerstinspiratie op doen.

Ik heb een leuke schudkaart gemaakt met de stempelset Lots to Celebrate, met deze stempelset kan je veel kanten mee op en ik heb vandaag voor een kerstkaart gekozen.

Op een stukje wit cardstock heb ik de Jar gestempeld en daar in kerststerretjes. Daar heb ik voorzichtig wat snowflake sequins opgelegd en dan met de Mason Jar Shaker Domes kan je een schudkaart maken. De domes zijn van 2 kanten voorzien van een plaklaag, dus eerst de onderste er afhalen en plakken bij over je stempel, daarna een stukje design papier er over heen plakken en je heb de basis van de schudkaart. De mat van highland heather (paarse kleur) heb ik door de Snowflake embossingmal gehaald, voor het leuke effect. Afwerken met het mooie lint en de tekst. 

Wanneer je op de foto klikt kom je op mijn Stampin'Up! site en zie je al de gebruikte materialen.


Wil je meer weten over Stampin'Up!, een workshop volgen (wanneer er weer mensen in huis mogen komen)  of een bestelling plaatsen, mag je me altijd mailen henrike-heikoop@kpnplanet.nl 

Als je wil kan je nu naar mijn facebook gaan om daar meer inspiratie op te doen.

https://www.facebook.com/flowersbynight70

groetjes en veel Stampin'Up! plezier, fijn weekend

Henrike 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten