zaterdag 16 januari 2021

creatieve harten bloghop: SAB folder


 Hoi, leuk dat je op deze derde zaterdag van de maand een kijkje op mijn blog neemt.
Vandaag is er weer een leuke bloghop van de de Creatieve Harten, met als thema: de SABfolder van Stampin'Up! In deze folder staan veel mooie producten, die je mag uitkiezen bij een bestelling van 60€ of een veelvoud er van (bij 60€ 1 artikel, 120€ : 2 artikelen of een 120 euro artikel)  

Ik ben aan de slag gegaan met de stempel: Berry Blessings en het designpapier: Berry Delightful DSP.

Ik heb een funfold W kaart gemaakt, aan de buitenkant is dat nog niet te zien.
Daar heb ik het designpapier geplakt en een witte cirkel met de blending brushes "gekleurd"
Op een stukje basic white heb ik de bladeren gestempeld en de bramen.
Dit uitgeknipt en opgeplakt. 


Aan de binnenkant heb ik een strook van 13/4"bij 11"gesneden en gevouwen op 2 3/4", 51/2" en 81/4". Daar heb ik de stukjes cardstock rich razzleberry met het designpapier geplakt. Aan de linkerkant een tekst gestempeld en aan de rechterkant ook nog frambozen met bladeren. 

Deze kaart had ik als kerstkaart op pinterest gezien van Cheryl Hamilton 



Ik hoop dat je het een leuke kaart vind, ik zal het leuk vinden als je een reactie achter wil laten.

Nu kan je verder hoppen naar Monique de Kok, ook zij heeft weer iets moois gemaakt.

Wil je meer weten van Stampin'Up! mag je me altijd een berichtje via fb of een mail sturen naar henrike-heikoop@kpnplanet.nl 

groetjes Henrike 

4 opmerkingen:

  1. Erg leuk! Ik heb dezelfde stempelset gebruikt maar dan met de andere besjes, leuk om te zien dat er zoveel mogelijkheden zijn hiermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, goed geslaagd zo op het laatste moment haha

    BeantwoordenVerwijderen