zaterdag 9 januari 2021

Dragonfly van Stampin'Up!

hoi hoi vandaag is er op facebook weer een leuke facebookhop, van het Lovely Stampers team. 

Ik doe mee met deze kaart.

De kaart bestaat zoals je ziet uit 2 delen het "envelopje"  en de kaart.

Het envelopje heb ik gemaakt door 2 x een basis kaart te nemen van 21 x 14.9 te rillen op 10.5.
Dan krijg je eigenlijk een gewone basiskaart, dan heb ik die op elkaar geplakt zodat er eigenlijk een kaart komt met 3 delen, de buitenste delen heb ik schuin afgesneden eerst voorzien van het mooie designpapier Dandy Garden. 

Om het envelopje heb ik een band gemaakt in de kleur Bumblebee,
met daarop 2 cirkels de onderste in Blackberry Bliss de bovenste in het wit.
De bovenste cirkel heb ik gestempeld met de bloem van de stempel: Dragonfly Garden.
Heb een vlinder gestempeld in de kleur Blackberry Bliss en met de pons uitgeponst.
Heb ook een paar kleine libelle's uit geponst en op de cirkel geplakt.

De kaart aan de binnenkant heb ik gemaakt in de kleur Bumblebee, daarop een stukje wit cardstock waar op de hele stempel is gestempeld, daarnaast weer een libelle net als op de voorkant van de kaart.
De kaart afgewerkt met een tekst: een prachtig jubileum, omdat de kaart voor een collega was die 12,5 jaar in dienst is.

Zo heb ik er een leuke kaart van gemaakt met materiaal uit de nieuw mini catalogus die van 5 januari tot juni loopt.



wanneer je op bovenstaande foto klikt, kom je op mijn SU pagina (= niet eng) en dan zie je alle benodigdheden. 




 De maanden januari en februari is het ook tijd voor de Sale A Bration (SAB) periode. Dit is zo'n leuke tijd bij Stampin'Up! voor elke 60 euro (excl verzendkosten) die je besteld, mag je een gratis product uit kiezen uit de SAB folder. 
Wie wil dat niet. 

Wil je meer weten over Stampin'Up!, over de nieuwe mini catalogus of over de SAB folder,
dan mag je me altijd mailen: 
henrike-heikoop@kpnplanet.nl 
of ene pb via facebook.

Nu kan je weer terug gaan naar mijn facebook om daar verder te hoppen naar mijn collega's van de Lovely Stampers team 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten