maandag 4 januari 2021

Seashells 3 d embossingfolder van Stampin'Up!

hoi hoi,
Zondagmorgen lag ik een filmje te kijken van Linda Heller en zij gebruikte de frost white shimmer paint om de achtergrond een mooi glimmer effect te geven. Dus ik wilde dat ook eens proberen.
En het leek mij leuk om een  "oude" stempel All the good things te combineren met de mooie nieuwe Seashells 3d embossingfolder.
De kleuren die ik gebruikt heb is: Calypso Coral voor de kaart, Sahara Sand voor de achtergrond, de vissen heb ik met de Stampin'Write Markers  Pumkin Pie en Calypso Coral eerst op de stempel gekleurd en daarna afgestempeld. 

Deze embossingfolder staat in de nieuwe mini-catalogus (januari-juni).
De komende 2 maanden is het Sale-A-Bration tijd. Dat betekent dat je bij een bestelling van 60 euro (excl verzendkosten) uit de SAB folder iets mag uitzoeken.  




 Ik vind het een mooie kaart geworden.

Wil je meer weten over Stampin'Up!, over de komende SAB periode of een bestelling plaatsen,
dan mag je altijd mailen naar: henrike-heikoop@kpnplanet.nl of via een pb op facebook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten