zondag 3 januari 2021

Wensbloemen van Stampin'Up!

Hoi,
gisteren bezig geweest met de Nederlandse stempel Wensbloemen van Stampin'Up!
(in het engels heet deze stempel: Garden Whishes)
Ik heb op deze stempel met 4 verschillende technieken losgelaten.

Bij de meest linkse stempel, heb ik met de Stampin 'Write Markers.
De tweede heb ik met de Stampin'Blends.
De derde met de Stampin Blender pen 
en de laatste de rechtse met de watercolor potloden.

De kleuren die ik gebruikt heb zijn:
Bumblee Bee (geel tint) voor de eerst en de laatste 
voor de andere 2 Daffodil Delight
en dan verschillende groen tinten: Old Olive, Mossy Meadow, Granny Apple Green.

Ik vond dit wel leuk om zo eens naast elkaar uit te proberen.



 Ik vond dit wel leuk om zo eens naast elkaar uit te proberen.

Wil je dit ook eens uitproberen, wanneer het weer mogelijk is om workshops te geven, ben je van harte welkom,


Wil je informatie over Stampin 'Up of een bestelling plaatsen (16 januari een verzamelbestelling) dan mag je me mailen henrike-heikoop@kpnplanet.nl of via facebook 

fijne dag 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten